Polish Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Irish Italian Latvian Lithuanian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian Welsh

Plan treningowo - meczowy w okresie 21-27 sierpnia:

poniedziałek i piątek 17.00 Witomino,

wtorek i czwartek 18.30 Witomino,

mecz ligowy w sobotę (26 sierpnia) 9.00 Gosir: Cisowa Gdynia - Arka II Gdynia SI (pod taką nazwą będzie występował rocznik 2005).

Nazwa naszych rozgrywek ligowych: Gdańsk: C2 Trampkarz Grupa 1;

wyniki oraz terminarz można śledzić na stronie Pomorskiego Związku Piłki Nożnej w zakładce Rozgrywki - Wyniki i Tabele - Gdańsk: C2 Trampkarz Grupa 1.

W dniu jutrzejszym (sobota) o 15.30 gra Ekstraklasa: Arka - Pogoń Szczecin, zainteresowani zawodnicy zbiórka o godz. 15.10 przed bramą od strony Gosir.

W dniu dzisiejszym powróciliśmy z obozu w Szczecinku, jednakże zanim to nastąpiło na treningu porannym chłopcy rozegrali grę wewnętrzną żółci na granatowych. Pomimo ogromnego zmęczenia zawodnicy rozegrali bardzo ciekawy, pełen zwrotów akcji mecz. Żółci pod koniec pierwszej połowy prowadzili 6 : 1 i od tego momentu granatowi zaczęli odrabiać straty doprowadzając pod koniec meczu do remisu 7:7. Bramkarz żółtych - Kita  2 minuty przed końcem popisał się fantastyczną paradą broniąc strzał Maćka zmierzający w same okienko i tym samym uratował dla swojego zespołu remis. W rzutach karnych wygrali żółci. W tym meczu szczególne wyróżnienie należy się bramkarzom Kitkowi i Kasie, którzy bronili fantastycznie.

Wszystkim zawodnikom dziękujemy za wspólnie przepracowany obóz, który dzięki bardzo dobrej postawie zawodników upłynął w pracowitej i sympatycznej atmosferze. Życzymy kilku dni zasłużonego wypoczynku. Następne treningi: czwartek 18.30, piątek 17.00.

Trenerzy

W dniu wczorajszym odbyliśmy 14 kilometrową wycieczkę rowerową wokół jeziora, która zajęła nam około 2 godzin. W trakcie naszej wyprawy zatrzymaliśmy się na Mysiej Wyspie oraz przy Wieży Bismarcka, na którą wspięliśmy się i podziwialiśmy przepiękny widok na Jezioro Trzesiecko.

Powrót z obozu planowany jest ok. godz.16.00 w sobotę na Witomino.

Dzień za dniem mija błyskawicznie, harmonogram dnia jest wypełniony po brzegi.

Wczoraj po śniadaniu poznawaliśmy ekspozycje Centrum Edukacji Ekologicznej i Rewitalizacji Jezior w Szczecinku gdzie zostaliśmy oprowadzeni przez przewodnika po sali akwarystycznej, sali odnawialnych źródeł energii oraz sali ekosystemów wodnych, w których mogliśmy w obrazowy i doświadczalny sposób zapoznać się z przedmiotowymi zagadnieniami.

Natomiast po południu odbyliśmy rejs po Jeziorze Trzesiecko, podczas którego mogliśmy podziwiać malownicze okolice przy pięknej słonecznej pogodzie. Na zakończenie dnia udaliśmy się do centrum Szczecinka gdzie w scenerii efektownie oświetlonego rynku zrobiliśmy sobie zespołowe zdjęcia (zdjęcia niebawem).

Liczba odwiedzin: 672395
Sportowe szkolenie dzieci i mlodziezy w SI Arka, wspolfinansowane jest przez gmine Gdynia.