Polish Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Irish Italian Latvian Lithuanian Norwegian Portuguese Russian Slovak Slovenian Spanish Swedish Turkish Ukrainian Welsh

Witam wszystkich,

kolejny tydzień treningowy w warunkach domowych dobiega końca i mam nadzieję, iż nadal ćwiczycie i utrzymujecie dobrą formę sportową. Bądźcie wytrwali !!!

Czytaj więcej...

Witam wszystkich,

Po świątecznych smakołykach na pewno wskazany jest krótki trening wtorkowy.

Plan treningu na wtorek (14 kwietnia 2020 r) – zalecana godz. 17.30:

1) 3 razy – krok dostawny (2 kroki w prawo, 2 kroki w lewo) po 1' (jedna minuta), przerwa pomiędzy powtórzeniami 1' (krążenia ramion, skłony w przód i na boki); 

2) 3 serie – podpór tyłem + wyprosty nóg, po 8 razy na L i P nogę i przytrzymanie po 2-3 sekundy wyprostowanej nogi, przerwa pomiędzy seriami 1' (rozluźnienie nóg w siadzie podpartym); https://www.youtube.com/watch?v=XrXKApCNTpQ 

3) 3 serie – „Power jacks” po 10 razy z przytrzymaniem "na dole" 2 sekundy, przerwa pomiędzy seriami 45 sekund (rozciąganie na boki); 

https://www.youtube.com/watch?v=alaZwJE20Ds;

4) 3 serie - skip A w miejscu (max. szybkość) - seria 30 sekund, przerwa pomiędzy seriami 45 sekund https://www.youtube.com/watch?v=QPfOZ0e30xg;

5) 3 serie - pompki z podparciem na kolanach po 15 w serii, przerwa pomiędzy seriami 1'; https://www.youtube.com/watch?v=zmUUtLyIri0  

6) 3 razy – „rowerek” po 45 sekund, przerwa pomiędzy powtórzeniami 45 sekund; https://www.youtube.com/watch?v=hlcQQdYSJgY;

7) 3 powtórzenia – Podpór tyłem przemieszczanie się w przód i w tył, https://www.youtube.com/watch?v=aATeUBDg4KQ, przerwa pomiędzy seriami 45 sekund;

8) 3 serii – unoszenie nóg w leżeniu - po 12 powtórzeń w serii, przerwa pomiędzy seriami 45 sekund; https://www.youtube.com/watch?v=mQP_Wr_EPAE

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Liczba odwiedzin: 1080467
Sportowe szkolenie dzieci i mlodziezy w SI Arka, wspolfinansowane jest przez gmine Gdynia.
© SI ARKA GDYNIA 2012